כניסה לתפקיד חדש

ליווי אישי בשלושת החודשים הראשונים של הכניסה אל תוך תפקיד חדש ויצירת מערכת תקשורת מיטבית עם ומול המנהלים, הלקוחות, ולא פחות חשוב, גם חברי הצוות. 

בתפקיד שבו אתם מרגישים שהגעתם למה שרציתם, כדאי מאוד להתחיל אותו על הצד הטוב ביותר ולקבל הכוונה וייעוץ שיסללו אחר כך את המשך ההתפתחות שלכם בתוך הארגון.

מה כולל הליווי:

  • איתור חוזקות וחולשות מתוך תפקידים קודמים  - הקניית כלים להעצמת החוזקות והתמודדות עם מכשולים במטרה לייצר הצלחה מובטחת בקידום בתוך הארגון. 
  • גיבוש תפיסת האני בתוך המרחב הארגוני - למידת התרבות הארגונית והתאמת הערכים האישים למול הערכים המקצועיים הנדרשים בתפקיד.
  • הקניית כלים לניהול זמן - גיבוש אסטרטגיה לניהול זמן והתאמתו לתרבות סדר היום הארגוני. 
  • תקופה ההכשרה - כלים להעמקה בלימוד התפקיד ובחפיפה אל מול בעלי התפקיד הרלוונטיים במטרה להשתלבות מיטבית בארגון כבר מהשבועות הראשונים.
  • הקניית מיומנויות ליצירת קשר עם מנהלים, לקוחות ואנשי הצוות - סגנונות תקשורת, ניהול משא ומתן ויכולת העברת מסרים (הכול בהתאם לצרכים העולים מן השטח).